Boeing FA-18C Hornet Military Jet

scroll

► Συμμετοχή της 492nd FS "Madhatters" της USAFE στην άσκηση "Ηνίοχος 2018" ► Συμμετοχή της Ιταλικής ΠΑ στην άσκηση "Ηνίοχος 2018" ► Συμμετοχή του Ηνωμένου Βασιλείου στην άσκηση "Ηνίοχος 2018" ► Η 337Μ "Φάντασμα" στη σύγχρονη ιστορία της (2006-2018) ► Συμμετοχή της 117 First Jet Sqn της IAF στην άσκηση ΗΝΙΟΧΟΣ 2018 ► 1η πτήση της Qatar Airways στην Θεσσαλονίκη ► Συμμετοχή των ΗΑΕ στην άσκηση ΗΝΙΟΧΟΣ 2018 ► Άσκηση ΗΝΙΟΧΟΣ 2018 (media day) ► ΑΒ Δεκέλειας (3ο μέρος) ► Μουσείο ΠΑ – ΑΒ Δεκέλειας (2ο μέρος) ► Μουσείο ΠΑ – ΑΒ Δεκέλειας (1ο μέρος) ► Γιορτή ΠΑ 2017 – 112ΠΜ/ΑΒ Ελευσίνας ► Γιορτή ΠΑ 2017 – 114ΠΜ/ΑΒ Τανάγρας ► Μουσείο της 335Μ «Τίγρης» ► F-104G στο Διοικητήριο της 335Μ ► Γιορτή ΠΑ 2017 – 116ΠΜ/ΑΒ Αράξου ► Γιορτή ΠΑ 2017 – 117ΠΜ/ΑΒ Ανδραβίδας ► Επετειακό F-4E Phantom II AUP-Αναστολή λειτουργίας 339ΜΠΚ ► 348 ΜΤΑ «ΜΑΤΙΑ» ► RF-4E Phantom II στο Διοικητήριο της 348ΜΤΑ ► Scoot Boeing 787 Dreamliner @ LGAV ► Kuwaiti AF KC-130J @ LGAV Airport ► F-16 Demo Team “Zeus”/ Kavala Airshow 2017 ► AH-64DHA Apache ES1024 / Kavala Airshow 2017 ► RF-4E Phantom II 71765 της 348ΜΤΑ ► Γιορτή ΠΑ 2016 – 114ΠΜ/ΑΒ Τανάγρας ► AH-64A+ Apache ES1019 / Kavala Airshow 2017 ► Γιορτή ΠΑ 2016 – 117ΠΜ/ΑΒ Ανδραβίδας ► Αιγυπτιακό F-16 Block 40 – Γιορτή ΠΑ 2016 / ΑΒ Ανδραβίδας ► Για 1η φορά συμμετοχή των ΗΑΕ στην άσκηση «ΗΝΙΟΧΟΣ 2017» ► Συμμετοχή 93nd FS “Makos” AFRC στην άσκηση «ΗΝΙΟΧΟΣ 2017» ► Participation of 105 “Scorpion” Sqn in exercise “INIOHOS 2017 ► Τελευταία πτήση Δκτη 110ΠΜ, Σχου (Ι) Κων. Καραμεσίνη με RF-4E Phantom II ► Αναστολή λειτουργίας 348ΜΤΑ – Απόσυρση αφων RF-4E Phantom II ► Participation of 101 “First Fighter” Sqn in exercise “INIOHOS 2017 ► Άσκηση «ΗΝΙΟΧΟΣ 2017» (Media Day) ► 25η Μαρτίου & τα πληρώματα της 383ΜΕΕΑ στον αέρα ► Γιορτή ΠΑ 2016/ΑΒ Λάρισας ► Γιορτή ΠΑ 2016/ΑΒ Αράξου ► EMB-145H AEW&C / 380Μ ΑΣΕΠΕ - Γιορτή ΠΑ 2016/ΑΒ Ελευσίνας ► AS-332C1 Super Puma / 384MΕΔ - Γιορτή ΠΑ 2016/ΑΒ Ελευσίνας ► C-130H Hercules / 356MTM - Γιορτή ΠΑ 2016/ΑΒ Ελευσίνας ► Επίδειξη του T-6A Demo Team “Δαίδαλος” στην ΑΒ Λάρισας ► TA-7C Corsair II 154477 / ΑΒ Αράξου ► TA-7C Corsair II 156753 / ΑΒ Αράξου ► TA-7C Corsair II 156767 / ΑΒ Αράξου ► TA-7C Corsair II 156747 / ΑΒ Αράξου ► Πτήσεις Αποστράτων Αξιωματικών – Εορτή ΠΑ 2014 ► Οι τελευταίοι κουρσάροι ► Ο «Ζεύς» στην ΑΒ Σούδας ► 480th FS “The Warhawks” (2ο μέρος) ► 480th FS “The Warhawks” (1ο μέρος) ► Ο Όλυμπος μετά την απόσυρση του στην ΑΒ Τανάγρας ► Ο Τίγρης μετά την απόσυρση του στην ΑΒ Τανάγρας ► 343 Μ «Αστέρι» - Συνεκπαίδευση με την 480FS/USAFE (2ο μέρος ► Σωστικά των Ιπταμένων στην άσκηση «ΗΝΙΟΧΟΣ 2016» ► 343 Μ «Αστέρι» - Συνεκπαίδευση με την 480FS/USAFE (1ο μέρος) ► Participation of 492nd FS “Madhatters” in exercise “INIOHOS 2016 ► Χορτερό Fly In 2015 & Πανελλήνιοι αγώνες υπερελαφρών αφων ► Participation of 117 “First Jet” Sqn in exercise “INIOHOS 2016 ► Participation of 110 “Knights of the North” Sqn in exercise “INIOHOS 2016 ► Participation of 109 “The Valley Sqn” in exercise “INIOHOS 2016” ► Άσκηση «ΗΝΙΟΧΟΣ 2016» & η εξέλιξη της από 1980 εως & σήμερα ► Άσκηση «ΗΝΙΟΧΟΣ 2016» ► Ένα φάντασμα στη Σούδα ► 340 Μ «Αλεπού» - Συνεκπαίδευση με την 480FS/USAFE (2ο μέρος) ► 340 Μ «Αλεπού» - Συνεκπαίδευση με την 480FS/USAFE (1ο μέρος) ► A-7E Corsair II “Όλυμπος”/Ο Κουρσάρος του Αιγαίου ►Scramble για 2 Mirage 2000-5EG της 331Μ από την ΑΒ Τανάγρας ► Επίδειξη του T-6A Demo Team “Δαίδαλος” στην ΑΒ Τανάγρας ► Σμηναγός (Ι) Μιχελής Γεώργιος της 341Μ ► Επίδειξη του F-16 Demo Team “Zeus” στην ΑΒ Τανάγρας ► Επίδειξη CSAR από AS-332C1 Souper Puma της 384 ΜΕΔ ► Μνημείο Πεσόντων Αεροπόρων – 115 ΠΜ ► Η συμμετοχή των Ισραηλινών στην Άσκηση «ΗΝΙΟΧΟΣ 2015» ► Επίδειξη του F-16 Demo Team “Zeus” για τα 60χρόνια της 343Μ ► EMB-135LR της 352ΜΜΥΠ ► Τα φαντάσματα της Ανδραβίδας ► Συνεκπαίδευση 1ης ΤΑΞΑΣ με ΠΑ του Ισραήλ (Olympus Summit 2015) ► Εορτασμός 60χρόνων της 343Μ ► Η συμμετοχή της 347Μ στην Άσκηση «ΗΝΙΟΧΟΣ 2015» ► Η συμμετοχή της 343Μ στην Άσκηση «ΗΝΙΟΧΟΣ 2015» ► Η συμμετοχή της 3339ΜΠΚ στην Άσκηση «ΗΝΙΟΧΟΣ 2015» ► Η συμμετοχή της 340Μ στην Άσκηση «ΗΝΙΟΧΟΣ 2015» ► Η συμμετοχή της 332Μ στην Άσκηση «ΗΝΙΟΧΟΣ 2015» ► Η συμμετοχή της 331Μ στην Άσκηση «ΗΝΙΟΧΟΣ 2015» ► Η συμμετοχή της 337Μ στην Άσκηση «ΗΝΙΟΧΟΣ 2015» ► Άσκηση «ΗΝΙΟΧΟΣ 2015» ► Τα Red Arrows στην ΑΒ Ανδραβίδας ► C-130B Hercules / 356MTM - Γιορτή ΠΑ 2014/ΑΒ Ελευσίνας ► AS-332C1 Super Puma / 384MΕΔ - Γιορτή ΠΑ 2014/ΑΒ Ελευσίνας ► C-27J Spartan / 354MTM - Γιορτή ΠΑ 2014/ΑΒ Ελευσίνας ► CL-215 / 355MTM - Γιορτή ΠΑ 2014/ΑΒ Ελευσίνας ► CH-47DG Chinook πάνω από την ΑΒ Σούδας ► F-84F στην ΑΒ Σούδας ► F-5A στην ΑΒ Σούδας ► Συνεκπαιδευση της ΠΑ με την 480th FS ► F-104G στο Διοικητήριο της 336Μ ► A-7H Corsair II στην πύλη της 116ΠΜ ► Μουσείο της 117 Πτέρυγας Μάχης ► Μουσείο της 111 Πτέρυγας Μάχης ► Εορτασμός 25χρόνων της 332Μ ► Επετειακό α/φος της 332Μ ► F-104G στο Τραγανό Ηλείας ►Τελετή Απόσυρσης Α/φων A-7 Corsair II ► F-104G στο Αίγιο ► Επέτειος 40χρόνων των α/φων F/RF-4E Phantom II στην ΠΑ ► Plane Spotting στο α/δ «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης ► F-5A στην 111 ΠΜ ► RF-104G στα Αθίκια Κορινθίας ► F-5A στην Καριώτισσα Πέλλας ► Εορτασμός 60 χρόνων της 341 Μ ► F-5A στην Αγία Βαρβάρα Βέροιας ► Bulgarian AF Open Days - 10years in NATO ► Εορτή Πολεμικής Αεροπορίας 2012 – 100 χρόνια α/δ Λάρισας ► Το F-16 Demo Team “Zeus” στα 100χρόνια του α/δ της Λάρισας ► Plane Spotting στο α/δ «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης ► Bulgarian AF 100years celebrations – Graf Ignatievo AB (2nd part) ► Επέτειος 60 χρόνων της 356ΜΤΜ ► Η τελευταία επίδειξη του Σμηναγού (Ι) Ε. Καραχάλιου με το F-16 Demo Team “Zeus” ► Bulgarian AF 100years celebrations – Graf Ignatievo AB (1st part) ► Εορτή Πολεμικής Αεροπορίας 2013 – ΑΒ Ακτίου ► Μνημείο Πεσόντων Αεροπόρων – Μουσείο της 110ΠΜ ► Μνημείο Πεσόντων Αεροπόρων – Μουσείο της 111ΠΜ ► Preserved Aircrafts at Graf Ignatievo AB ► Πλωτό Ναυτικό Μουσείο Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ► Ο στόλος των DHC-8-402Q Dash 8 της Olympic Air ► Εορτασμός 60 χρόνων της 348 ΜΤΑ ► Plane Spotting στο α/δ «Ελ. Βενιζέλος» (ATH/LGAV) 2012 ► 3 RTAF JAS-39C Gripen @ Thessaloniki Airport (fuel stop/delivery flight) ► F-5A στο Παλαιό Φάληρο ► Plane Spotting στο α/δ «Μακεδονία» (SKG/LGTS) ► Bulgarian AF Museum – Krumovo AB ► 2nd Kavala Air Show 2012 ► Graf Ignatievo AB 2011 ► Μουσείο Πολεμικής Αεροπορίας - ΑΒ Δεκέλειας ► Χορτερό Fly In 2013 ► Εορτή Πολεμικής Αεροπορίας 2011 – ΑΒ Ελευσίνας ► Εορτή Πολεμικής Αεροπορίας 2011 – ΑΒ Τανάγρας ► Εορτασμός 10 χρόνων λειτουργίας της 383 ΜΕΕΑ ► Εορτή Πολεμικής Αεροπορίας 2011 – ΑΒ Λάρισας ► F-5A στο Ηράκλειο/Λαγκαδά ► F-104G στο Άλσος Στρατού, στο Γουδί ► F-86E Sabre (CL-13Mk.2) στην οροφή πρατηρίου καυσίμων ► Αεροπορική επίδειξη από τους Thunderbirds ► Το F-16C Blk 50 045 επέστρεψε στην Ελλάδα ► Αεροσκάφη στο Πολεμικό Μουσείο Αθηνών ► F.1CG στο Παλαιό Φάληρο ► F-104G Starfighter στην Κηφισιά ► Εορτή Πολεμικής Αεροπορίας 2010 – 110ΠΜ & 113ΠΜ ► Εορτασμός 20 χρόνων από την ίδρυση της 346Μ ► Εορτή Πολεμικής Αεροπορίας 2009 – 110ΠΜ & 111ΠΜ ► Ελικόπτερα Huey σε μια διαφορετική αποστολή ► F-5A στο Πολεμικό Μουσείο Θεσσαλονίκης ► Εορτασμός 50 χρόνων 130 Σμηναρχίας Μάχης ► Το T-33A της Αερολέσχης Σερρών

Κυριακή 26 Νοεμβρίου 2017

Μουσείο της 335 Μοίρας "Τίγρης"

Στην είσοδο της 335Μ


Διατελέσαντες Διοικητές της 335Μ















Η Ιστορία της 335 Μοίρας
  Η 335 Μοίρα «Τίγρης» είναι η παλαιότερη Μοίρα της ΠΑ, αφού συγκροτήθηκε όταν η Ελλάδα ήταν υπό κατοχή από τους Γερμανούς τον Οκτώβριο του 1941 στο αεροδρόμιο Ακίρ της Παλαιστίνης, δηλαδή λίγους μήνες μετά την ολοκληρωτική κατάληψη της Ελλάδας από τους Γερμανούς.
  Οι πρώτοι πιλότοι της Μοίρας ήταν στελέχη της Ελληνικής Βασιλικής Αεροπορίας που είχαν σταλεί στο Ιράκ από το 1940 για να εκπαιδευτούν από τους Βρετανούς, καθώς και αρκετοί πιλότοι που κατέφυγαν στην περιοχή μετά την κατάληψη της Ελλάδας, για να συνεχίσουν τον αγώνα ως την απελευθέρωση της χώρας.
  Η Μοίρα εφοδιάστηκε με τα μαχητικά αεροσκάφη Hurricane-IIB στην αρχή, και μετά με τα Hurricane-IIC και υπαγόταν στην 339 Πτέρυγα Μάχης της RAF. Με τα αεροσκάφη αυτά επιχειρεί έως τον Δεκέμβριο του 1943, οπότε και τα αντικαθιστά με τα σύγχρονα Spitfire VB και VC.
Η Μοίρα είχε, και μετά την παραλαβή των νέων αεροσκαφών, ως κύρια αποστολή την Δίωξη. Εκτελεί επιχειρήσεις στη Βόρεια Αφρική, στην Ιταλία, στη Γιουγκοσλαβία, στην Αλβανία και στην κατεχόμενη Ελλάδα, πιό συγκεκριμένα στην Κρήτη, στις Κυκλάδες και στα Δωδεκάνησα. Κατά την διάρκεια της παραμονής της στην Μέση Ανατολή, επιχειρώντας από πρόχειρα αεροδρόμια, συμμετείχε σε αποστολές προστασίας νηοπομπών. Τη ρουτίνα των αποστολών αυτών, διέκοψε ο επιτυχής βομβαρδισμός και πολυβολισμός από χαμηλό ύψος του Ιταλικού στρατηγείου της Λιβύης που πραγματοποιήθηκε στις 28 Οκτωβρίου του 1942 (για να εορτασθεί και η επέτειος) μετά τις επίμονες αιτήσεις και τα έντονα διαβήματα των ελληνικών πληρωμάτων προς τους Βρετανούς.

  Το Σεπτέμβριο του 1944 μεταστάθμευσε στην Ιταλία και από εκεί στην Ελλάδα περί τα τέλη του Οκτωβρίου στο αεροδρόμιο Χασανίου, το σημερινό αεροδρόμιο του Ελληνικού. Εκεί, μαζί με τις 336 ΜΔ και τη 13 ΜΕΒ (Μοίρα Ελαφρού Βομβαρδισμού), που είχαν συγκροτηθεί στην Μέση Ανατολή, αποδόθηκε στο ελληνικό κράτος από τους Βρετανούς.
  Στην διάρκεια του Β΄ΠΠ η Μοίρα έχασε 18 πιλότους πραγματοποιώντας 5555 εξόδους, διάρκειας 8500 ωρών πτήσης και άλλες 12000 ώρες πτήσης για εκπαιδευτικούς σκοπούς.
Τον Αύγουστο του 1945 μεταστάθμευσε στο αεροδρόμιο του Σέδες.
Τον Ιούνιο του 1947 παραλαμβάνει τα νέα αεροσκάφη Spitfire IX και XVI προκειμένου να μπορέσει να συμμετάσχει στις επιχειρήσεις της περιόδου 1947-1949 για την υποστήριξη των δυνάμεων του Εθνικού στρατού.
  Τον Οκτώβριο του 1953 γίνεται η πρώτη Μοίρα που αντικαθιστά τα ελικοφόρα αεροσκάφη της με αεριωθούμενα τύπου F-84G και RT-33A, στο αεροδρόμιο της Ελευσίνας. Μετονομάζεται σε 335 Μοίρα Διώξεως Βομβαρδισμού αλλά τον ίδιο καιρό μια «άλλη» 335 Μοίρα μετατρέπεται σε Μοίρα Επιχειρησιακής Εκπαιδεύσεως και μετασταθμεύει στην 113 ΠΜΕ διαθέτοντας περίπου 25 Spitfire ενώ αργότερα μετασταθμεύει στην 115 ΠΜ όπου μετονομάζεται σε 340 ΜΔΒ.
Η 335 ΜΔΒ μετασταθμεύει στην 111 Πτέρυγα Μάχης και παραμένει εκεί ως τον Σεπτέμβριο του 1957. Μετασταθμεύει στη συνέχεια στην 110 ΠΜ στην Λάρισα και εδρεύει εκεί ως το Μάιο του 1960, αφού όμως είχε ήδη αρχίσει να παραλαμβάνει τα αεροσκάφη F-84F από το φθινόπωρο του 1957. Το Νοέμβριο του 1960 αναλαμβάνει ρόλο κρούσης και μετασταθμεύει στην Τανάγρα. Η δεκαετία από το 1953 έως το 1965 αποτελεί σημαντικό σταθμό της ιστορίας της 335Μ διότι είναι η εποχή που η Μοίρα ,μέσω των καινούργιων Α/Φ, καθώς και με τη βοήθεια σημαντικών και ικανότατων αεροπόρων της εποχής οι οποίοι εκπαιδεύτηκαν από Αμερικανούς συναδέλφους τους, ωθεί την Πολεμική Αεροπορία σε μία νέα εποχή βάζοντας τις πρώτες βάσεις για μία καινούρια επιχειρησιακή σχεδίαση των ικανοτήτων της καθώς και για τον επαναπροσδιορισμό των στόχων της.

  Το Μάιο του 1965 αρχίζει την παραλαβή των F-104G Starfighter και στις 30 Ιουνίου του 1977 μετασταθμεύει στην 116ΠΜ στον Άραξο. Από τον Μάιο του 1965 ως τις 31 Μαίου του 1992 η Μοίρα πετά με τα F-104G. Με την προσθήκη των Α/Φ F-104G η 335Μ αναλαμβάνει σημαντικό μέρος των αποστολών κρούσης της Πολεμικής Αεροπορίας. Επίσης είναι και η εποχή που η 335Μ αρχίζει να συμμετάσχει σε διεθνής ασκήσεις και εκθέσεις με το Α/Φ θρύλος που πλέον διαθέτει.
Τον Απρίλιο του 1963 η Μοίρα αξιολογείται από το ΝΑΤΟ με μεγάλη επιτυχία και πλέον χαρακτηρίζεται ως Combat Ready σε όλες τις αποστολές Strike της Συμμαχίας. Οι χειριστές της όλη αυτή την περίοδο αφήνουν ένα σημαντικό έργο στις επόμενες γενιές αφού αξιοποίησαν με μεγάλη επιτυχία ένα Α/Φ κρούσης σε μία πολύ δύσκολη περίοδο για την περιοχή της ανατολικής Μεσογείου. Αξιοποιούν στο έπακρο ένα Α/Φ που για περισσότερο από 25 χρόνια αποτέλεσε ένα Α/Φ ορόσημο τόσο για την Ελληνική Πολεμική Αεροπορία όσο και γενικότερα για το ΝΑΤΟ, ενώ παράλληλα σε συνεργασία με άλλες μοίρες της Συμμαχίας καθιερώνουν σύγχρονες τακτικές αποστολών κρούσης.

  Στις 3 Απριλίου του 1993 μετονομάζεται σε 335 Μοίρα Βομβαρδισμού και παραλαμβάνει τα αεροσκάφη δεύτερης γενιάς Α-7Ε και TA-7C Corsair, που ήταν από τα 62 συνολικά αεροσκάφη που μας παρέδωσαν οι Αμερικάνοι.
  Με τα αεροσκάφη Α-7 Ε οι ικανότητες Βομβαρδισμού της ΠΑ αυξήθηκαν δραματικά, γιατί (αν και αεροσκάφη δεύτερης γενιάς) διέθεταν μεγάλες δυνατότητες μεταφοράς οπλικού φορτίου, σε μεγάλες αποστάσεις, με ικανοποιητική ακρίβεια στην προσβολή των στόχων. Τα συγκεκριμένα Α/Φ πριν παραληφθούν από την 335Μ, αποτελούσαν για αρκετά χρόνια στόλο της USA Air Force-USA ANG και USA NAVY. Η επάνδρωση της Μοίρας την εποχή εκείνη ξεκίνησε από έναν αρχικό πυρήνα έμπειρων χειριστών που είχαν υπηρετήσει για μεγάλη περίοδο στην 347Μ και οι οποίοι στην συνέχεια πλαισιώθηκαν από μερικούς ακόμα πρώην χειριστές Α/Φ F-104 G. Οι Ιπτάμενοι της ξεκινούν πλέον εκπαιδεύσεις σε καινούρια είδη αποστολών όπως ο εναέριος ανεφοδιασμός , οι αποστολές νυχτερινού βομβαρδισμού με τη χρήση FLIR,καθώς επίσης με την βοήθεια των μεγάλων δυνατοτήτων του Α-7 Ε σε αποστολές βομβαρδισμού αναπτύσσουν καινούριες τακτικές σε αποστολές ΕΑΥ ΤΑΥΝΕ και Επιθετικής Αναγνώρισης. Ταυτόχρονα συμμετέχει σε πολλές Νατοϊκές ασκήσεις όπως DESTINED GLORY, NATO TIGER MEET, SPARTAN HUMMER ,COOPERATIVE KEY, BOLD AVENGER,κ.α. ενώ ταυτόχρονα όλα αυτά τα χρόνια αποτελεί την βασικότερη δύναμη Α/Φ βομβαρδισμού σε όλες τις ασκήσεις ADEX σε συνεργασία με την Ναυτική Νατοϊκή Δύναμη της Ανατολικής Μεσογείου.
  Παράλληλα αποτελεί σημαντικό συντελεστή επιτυχίας σε όλες τις Εθνικές ασκήσεις ημερήσιες και νυχτερινές, τόσο της Πολεμικής Αεροπορίας αλλά και των άλλων κλάδων των ενόπλων δυνάμεων. Όλη αυτή την περίοδο η 335Μ με τα Α/Φ Α-7 Ε παίρνει επίσης μέρος σε διεθνείς Αεροπορικές Εκθέσεις όπως Air Tatoo κ.α. σε πολλές Ευρωπαϊκές χώρες όπως Ιταλία, Γαλλία, Γερμανία, Πορτογαλία, Ισπανία κ.α., καθώς επίσης διοργανώνει αλλά και φιλοξενείται σε πολλές ανταλλαγές Νατοϊκών Μοιρών στα πλαίσια του θεσμού Squadron Exchange.   Σίγουρα η μεγάλη εμπειρία των χειριστών της σε όλες τις αποστολές βομβαρδισμού με τα Α/Φ Α-7 Ε, μέρα και νύχτα και με όλες τις καιρικές συνθήκες, θα αποτελέσει σημαντική παρακαταθήκη για όλες τις επόμενες γενιές αεροπόρων της Π.Α. αφού πολύ μεγάλος αριθμός χειριστών της, πέταξαν με το Α-7 Ε και το περήφανο σήμα του Τίγρη στο στήθος τους.

  Από το 2009 όμως ξεκινά μία νέα εποχή τόσο για την 335Μ όσο και για την Π.Α. γενικότερα. Η Μοίρα σταματά πλέον να πετά με τα Α-7 Ε και αρχίζει να παραλαμβάνει τα ολοκαίνουρια Α/Φ τέταρτης γενιάς F-16 BLK 52 (Advanced), στις καινούριες της εγκαταστάσεις που κατασκευάστηκαν στο χώρο της 116ΠΜ. Η παραλαβή τους ολοκληρώθηκε τον Φεβρουάριο του 2010 ενώ από τον Μάρτιο του ίδιου χρόνου η Μοίρα αναλαμβάνει να εντάξει στην οπλοστάσιο της Π.Α. το πλέον σύγχρονο Α/Φ τέταρτης γενιάς, συμπεριλαμβανομένου όπλων όπως το JSOW-JDAM, του συστήματος LINK-16 , καθώς και του καινούριου RECCE POD.
  Πλέον οι χειριστές της 335Μ αναλαμβάνουν να εκτελέσουν όλη την γκάμα Αεροπορικών αποστολών μέρα και νύχτα και υπό οποιεσδήποτε συνθήκες, αφού το Α/Φ με το οποίο είναι εξοπλισμένη η Μοίρα είναι ικανό να εκτελέσει με την ίδια αποτελεσματικότητα όλες τις αποστολές της Π.Α. και του ΝΑΤΟ. Έτσι οι χειριστές της 335Μ συνεχίζουν την ένδοξη ιστορία της πετώντας σε όλα τα μήκη και τα πλάτη τόσο του Ελληνικού εναέριου χώρου , όσο και του Ευρωπαϊκού ουρανού με τα Α/Φ F-16 BLK 52.

Αεροσκάφη που υπηρέτησαν στη Μοίρα:
  • Hurricane IIB - IIC
  • Spitifire VB - VC - IX - XVI
  • F-84G Thunderjet
  • RT-33A Shooting Star
  • F-84F Thunderstreak
  • F-104G Starfighter
  • A-7E Corsair II





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου