Στον εξωτερικό χώρο του Μουσείου εκτίθεται το παρακάτω Mirage F.1CG με s/n 134. Ανήκε στην 334 Μοίρα Παντός Καιρού ''Τάλως''.
Το αεροσκάφος αυτό τοποθετήθηκε στον περιβάλλοντα χώρο του ιστορικού κτηρίου της ΠΑ επί Αρχηγίας ΓΕΑ Πτεράρχου Γ. Αυλωνίτη, με εντολή του ίδιου. Ο σκοπός ήταν να τιμηθεί η μνήμη του Σμηναγού Ιωάννη Αντωνόπουλου της 45ης Σειράς, που έπεσε με α/φος του ιδίου τύπου, της 334 ΜΠΚ/114ΠΜ, την 18 Νοεμβρίου 1981, στην θαλάσσια περιοχή της Σκυροπούλας. Αποστολή του ήταν η εκπαίδευση στην εναέρια μάχη νεοτοποθετημένου στη Μοίρα ιπταμένου.
Το όνομα και ο βαθμός του αεροπόρου διακρίνονται - και στη φώτο ανωτέρω - εκεί που εφαρμόζει η καλύπτρα στο σκάφος, στην αριστερή πλευρά. Από το δυστύχημα αυτό ουδέποτε βρέθηκε το παραμικρό, συνεπώς δεν υπήρξε ενταφιασμός. Σχετική επιγραφή υπάρχει στη βάση της κατασκευής.
Το F-1 CG με αριθμό ουράς 134, ήταν το πρώτο που χρησιμοποιήθηκε σε δημόσια στατική έκθεση και εγκαταστάθηκε εκεί κατόπιν ειδικής μελέτης και κατασκευής από τους ικανότατους τεχνικούς του τότε ΚΕΑ στο Ελληνικό.
Αναπαριστά, κατά το δυνατόν, φάση αερομαχίας και παραπέμπει στις συνθήκες πτώσης του Σγού Ι. Αντωνόπουλου με μεγάλη ταχύτητα, μέσα από τα νέφη στη θάλασσα.
Tα τελευταία 27 F.1CG αποσύρθηκαν στις 30 Ιουνίου 2003, προσφέροντας τις υπηρεσίες τους για 28 χρόνια στην Πολεμική Αεροπορία και συμπληρώνοντας 160.000 ώρες πτήσης.
Το αεροσκάφος αυτό τοποθετήθηκε στον περιβάλλοντα χώρο του ιστορικού κτιρίου της ΠΑ επί Αρχηγίας ΓΕΑ Πτεράρχου Γ. Αυλωνίτη, με εντολή του ιδίου. Ο σκοπός ήταν να τιμηθεί η μνήμη του Σμηναγού Ιωάννη Αντωνόπουλου της 45ης Σειράς, που έπεσε με α/φ του ιδίου τύπου, της 334 ΜΠΚ/114 ΠΜ, την 18 Νοε 1981, στην θαλάσσια περιοχή της Σκυροπούλας. Η αποστολή του ήταν εκπαίδευση στην εναέρια μάχη νεοτοποθετημένου στην Μοίρα ιπταμένου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο όνομα και ο βαθμός του αεροπόρου διακρίνονται - και στην φωτο ανωτέρω - εκεί όπου εφαρμόζει η καλύπτρα στο σκάφος, στην αριστερή πλευρά. Από το δυστύχημα αυτό ουδέποτε βρέθηκε το παραμικρό, συνεπώς δεν υπήρξε ενταφιασμός. Σχετική επιγραφή υπάρχει στην βάση της κατασκευής.
Το F-1 CG με αριθμό ουράς 134, ήταν το πρώτο που χρησιμοποιήθηκε σε δημόσια στατική έκθεση και εγκαταστάθηκε εκεί κατόπιν ειδικής μελέτης και κατασκευής από τους ικανότατους τεχνικούς του τότε ΚΕΑ στο Ελληνικό. Αναπαριστά, κατά το δυνατόν, φάση αερομαχίας και παραπέμπει στις συνθήκες πτώσης του Σγού Ι. Αντωνόπουλου με μεγάλη ταχύτητα, μέσα από τα νέφη στην θάλασσα.
.
Σας ευχαριστώ πολύ.Θα προσθέσω τις πληροφορίες και στο κείμενο παραπάνω.
Διαγραφή