Boeing FA-18C Hornet Military Jet

Δευτέρα, 1 Μαΐου 2017

Participation of 101 "First Fighter" Squadron in "INIOHOS 2017" Exercise

F-16C Block 40 (Barak), s/n 543
   Από τη Δευτέρα 27 Μαρτίου έως και την Πέμπτη 6 Απριλίου 2017, διεξήχθη στην 117 Πτέρυγα Μάχης / Αεροπορική Βάση Ανδραβίδας, η Πολυεθνική Αεροπορική Διακλαδική Άσκηση Μεσαίας Κλίμακας "Ηνίοχος 2017".
  Κατά τη διάρκεια της άσκησης εκτελέσθηκαν σύνθετες αεροπορικές αποστολές (προσβολές επίγειων στόχων, στόχων επιφανείας, καταστολής/καταστροφής εχθρικής Αεράμυνας, καθώς και Έρευνας και Διάσωσης σε Περιβάλλον Μάχης), σε ολόκληρο το εύρος του FIR Αθηνών, ημέρα και νύχτα.
101 "First Fighter" Sqn (Tayeset 101 Hakrav Ha' Rishona)
Η 101 Μοίρα συμμετείχε με 3 μονοθέσια F-16C Block 40 (Barak) με serial number 519, 536, 543.
F-16C Block 40 (Barak), s/n 519
101 Sqn Pilot




F-16C Block 40 (Barak), s/n 519
  Στην άσκηση, εκτός της Ελλάδας, συμμετείχαν αεροπορικές δυνάμεις του Ισραήλ, των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής, των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων και της Ιταλίας, καθώς και παρατηρητές από το Γενικό Επιτελείο Εθνικής Φρουράς.
F-16C Block 40 (Barak), s/n 543
F-16C Block 40 (Barak), s/n 543
F-16C Block 40 (Barak), s/n 543





  Η Ισραηλινή Πολεμική Αεροπορία συμμετείχε στην Άσκηση "ΗΝΙΟΧΟΣ 2017" με 12 F-16C/D Barak από τις Μοίρες:




  • 101 "First Fighter" Sqn, με αεροσκάφη F-16C Block 40 (Barak)
  • 105 "Scorpion" Sqn, με αεροσκάφη F-16D Block 40 (Barak)



Και οι 2 εδρεύουν στην Αεροπορική Βάση Hatzor / 4η Πτέρυγα (Canaf 4).

F-16C Block 40 (Barak), s/n 519
F-16C Block 40 (Barak), s/n 519
F-16C Block 40 (Barak), s/n 519
F-16C Block 40 (Barak), s/n 519

F-16C Block 40 (Barak), s/n 543
F-16C Block 40 (Barak), s/n 543
F-16C Block 40 (Barak), s/n 543
F-16C Block 40 (Barak), s/n 543





  Δεν είναι η πρώτη φορά που η Πολεμική Αεροπορία του Ισραήλ συνεργάστηκε με αυτήν από τα ΗΑΕ. Τον Αύγουστο του 2016 οι ισραηλινοί συμμετείχαν στην άσκηση Red Flag 16-4 στις Ηνωμένες Πολιτείες, στην οποία συμμετείχαν επίσης το Πακιστάν, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και η Ισπανία.
  Το Ισραήλ και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα δεν έχουν επίσημες διπλωματικές σχέσεις, παρόλο που υπάρχουν εκθέσεις σε ξένα μέσα ενημέρωσης κατά καιρούς για ανεπίσημες επαφές ή επαφές που παραμένουν μυστικές. Επιπλέον, οι δυνάμεις άμυνας του Ισραήλ επεκτείνουν την κοινή εκπαίδευσή τους με άλλους ξένους στρατούς.

Η Ιστορία της 101 Μοίρας
  Η 101 Μοίρα δημιουργήθηκε στις 29 Μαίου 1948 με αεροσκάφη AVIA S-199 από την Τσεχοσλοβακία.
  Η Μοίρα έδρευε στην ΑΒ Hatzor, ενώ τον Μάιο του 1949 μεταφέρθηκε στην ΑΒ Ramat David.
Tο 1951, το Ισραήλ παρέλαβε αεροσκάφη P-51D με τα οποία εξοπλίστηκε η Μοίρα μέχρι το 1956.
  Στις 15 Φεβρουαρίου 1956 επέστρεψε στην ΑΒ Hatzor και απενεργοποιήθηκε προσωρινά. Τον Ιούνιο του 1956 η 101 Μοίρα ενεργοποιήθηκε με αεροσκάφη Mystere IVA & Mirage IIICJ, τα οποία και τα δύο είδαν δράση στον Πόλεμο των Έξι Ημερών.
  Στις αρχές της δεκαετίας του 1970, η Γαλλία απαγόρευσε την προμήθεια αεροσκαφών Mirage, γεγονός που ώθησε τις Ισραηλινές αεροπορικές βιομηχανίες να σχεδιάσουν και να κατασκευάσουν το αεροσκάφος Nesher, το οποίο έγινε μέρος της Μοίρας.
 Το 1975, η Ισραηλινή Αεροπορική Βιομηχανία άρχισε να κατασκευάζει το Kfir C-1, αντικαθιστώντας το με Kfir C-2 δύο χρόνια αργότερα.
  Το 1983, το Ισραήλ αναβάθμισε το Kfir C-2 στο C-7, το οποίο περιελάμβανε νέα ηλεκτρονικά και αναβαθμισμένους κινητήρες.
  Η 101 απενεργοποιήθηκε για άλλη μια φορά το 1987 και ενεργοποιήθηκε το 1988 με αεροσκάφη F-16D τα οποία είναι εξοπλισμένα με ηλεκτρονικά συστήματα ισραηλινής κατασκευής και χρησιμοποιούνται αποκλειστικά σε ρόλο καταστολής εχθρικής αεράμυνας.
  Από τον Αύγουστο του 1991, στη Μοίρα προστέθηκαν αεροσκάφη F-16C,ενώ σήμερα επιχειρεί με μονοθέσια F-16C.
F-16C Block 40 (Barak), s/n 543
πηγές:
http://www.globalsecurity.org/military/world/israel/101squadron.htm
http://www.aeroflight.co.uk/waf/aa-mideast/israel/af/units/101sqn.htm
https://en.wikipedia.org/wiki/Israeli_Air_Force